W 2015 r, nasz nieodżałowany Administrator, Klops, zwrócił się do nas z propozycją współpracy w Jego projekcie stworzenia gry komputerowej. Powstała grupa AMACODE, w której Tekila, Iskierka-Bogatka i ja zajęłyśmy się stroną graficzną, Nev działał w programowaniu.
Ponieważ właśnie zniknęła strona robocza Amacode, chcielibyśmy, aby pozostał ślad tej wyjątkowej przygody graficznej i przede wszystkim wspomnienie o Klopsie...
Stanęłyśmy przed nieznanym dotąd wyzwaniem: izometrią.
Na naszym forum pozostały dowody tych zmagań:
http://digit-brush.pl/viewforum.php?f=140
Tekila bardzo szybko pojęła i przejęła tworzenie izometrycznych map do gry i... chwała Jej za to.
Mnie przypadło w udziale tworzenie elementów interfejsu strony i gry.
Najważniejszy jednak był udział wielkiego pasjonata Klopsa - jako mózgu całej operacji i twórcy kodu.
Wielki żal i szkoda, że tak musiało się stać...
Pozostał niedokończony projekt i nasze wspomnienia fantastycznej współpracy i nauki.
Klopsie - dziękujemy Ci...
Poniżej kilka zrzutów (o nie zawsze dobrej jakości), które zdążyłam zrobić przed zamknięciem strony Amacode.
To nie jest gotowa gra, to zapis prób w stadium projektu.
Tło strony z napisami:


Autorką obrazu w tle jest Tekila, logo to moje "dzieło".
Projekt informacji o grupie Amacode:

Nasza pierwsza niedokończona gra - Avarus:

Projekty dwóch stron gry:


Elementy użyte w interfejsie
- magiczne ptaki Tekili:


- projekt pentagramu Iskierki i moja "metalowa" wersja:

Kilka zrzutów z mapami Tekili w tle - wszystkie polecenia "działały", można było poruszać się w grze:





Teki, Iskierko, Nev - zapraszam do dzielenia się Waszymi wspomnieniami
